Här kan du se mina senaste produkter som jag har till försäljning! Klicka för bildspel!

FINA
Hör av er till charlotta74@hotmail.com om ni vill beställa eller har några frågor.

onsdag 18 februari 2009

Betongpyssel

På sensommaren förra året både gick jag en kurs och "höll i en kurs" för mina nära och kära i betongpyssel och här är ett lite urplock av bilder av vad jag har gjort. Att arbeta med betong är väldigt roligt och det hade varit så kul att försöka sig på att göra något stort, som t ex ett utebord med stolar men det är nog bara planer som inte kommer att bli av... men man vet aldrig!









1 kommentar:

Anonym sa...

Du är sååå pysslig och gör sååå vackra saker!!!!
Kram ina

Nytt utseende på bloggen!

Här kommer att ske mycket nytt inom kort på bloggen! Håll utkik! Numera har jag mina produket till försäljning. .
Här hoppas jag att du ska hitta något till dig själv eller kanske en present till någon. Det kommer fortfarande vara lite gott och blandat och jag tänkte även fortsätta med mina små inspirationsbilder m.m.
Mina nya märken heter FINA & Ljuvliga och FINA som jag har haft längst är ett märke som är färgsprakande och har rena mönster. Ljuvliga är precis som det låter, lite ljuvare och mildare, gärna vitt, vitt och vitt.
Jag har mycket på gång så håll utikik så får vi se vad som händer!

FEEDJIT Live Traffic Feed


Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!
charlotta74@hotmail.com

Lite om mig, Charlotta Nildén...

Mitt foto
Ängelholm, Skåne, Sweden

FEEDJIT Live Traffic Map

Online

Antal besök idag

Totala antalet besök

Statistik

Bloggparaden Mode & design bloggar Bloggtoppen.se Blogglista.se Personligt Bloggparaden BlogRankers.com

Webbutiker

  • Titta gärna in på www.sovtex.se. Här hittar du fina sängkläder och Gardiner